Pagina's

woensdag 28 oktober 2020

Schudbol

  Hoi allemaal, 

Brr, het is kouder aan het worden. 
De avonden vallen vroeg, gelukkig hebben wij een leuke hobby waarbij lange donkere avonden geen probleem zijn. 
(of voor mij althans niet. :D ) 

Vandaag wil ik jullie graag inspireren met dit leuke kaartje. 


Een leuk schutkaartje, gebaseerd op een schudbol idee. 
Zie je de leuke kerstboom in het midden? 
Een hele leuke stans is dat! 
Ik heb deze 1x uit de tekst gestanst en nadien gezorgd dat ik een ondergrond bekwam zodat de tekst nog meer tot zijn recht kon komen. 
Nu is deze duidelijk leesbaar en is het kaartje al voor een groot deel af. 
De tekst mocht er voor mij echt uitspringen. 
Verder heb ik wat aanvullingen gedaan met de prachtige hulst-achtige blaadjes en de mooie kerstrozen. 
Veel hoeft hier verder niet aan gedaan te worden vond ik. 


De mooie kerstroos en de blaadjes nog eens van dichterbij en voilà dat was het weer voor vandaag. 
Leuk dat je bent langs gekomen. 
Graag tot ziens! 



2 opmerkingen: