Pagina's

zondag 9 augustus 2020

Giftcard

Hallo Allemaal,

Ik blijf het lastig vinden om een cadeautje voor heren te bedenken...Ik geef graag een origineel kado, daarom is het iedere keer weer een hele klus om wat leuks te bedenken. Nu kwam ik laatst op internet een cadeau envelop tegen waar een gift card in kan. Dit was natuurlijk een super leuk cadeau voor een leesliefhebber...een originele boekenbon envelop


Ik heb gewerkt met het men's word designpapier en bijpassende knipvellen. Daarnaast kon de industriële hoek 6002/1473 niet ontbreken.


De uitsparing waar de cadeaubon in zit heb ik geponst met de pons welke bij de enveloppenmaker hoort. 


Het envelopje sluit met een hook & loop klitteband 6500/0082
Hier en daar ter afwerking nog wat teksten en vlaggetjes uit de knipvellen set van men's world maken het geheel af.

Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben voor weer een origineel mannenkado.....graag tot de volgende post


Gebruikte materialen:
6002/1473 industriële stijl hoek 
6011/0425 knipvellen men's world
6011/0575 designpapier men's world
6500/0082 hook & loop klittenband 
8089/0231 kraft 


1 opmerking: