Pagina's

vrijdag 3 juli 2020

Jasper Bear

Hallo allemaal,

Collectie 6 van joy!crafts ligt bijna in de winkels. 
Ik ben al aan de slag mogen gaan met het schattige stempeltje van Jasper Bear. 
Hele lieve beertjes om te bewerken hoe je zelf wilt. 

Ik zal alvast een sneekje tonen dan weet je wat ik bedoel. 

Toch super schattig niet? 
Deze beertjes heb ik ingekleurd met aquarelle verf. 
Natuurlijk kan je vrij kiezen met welk middel je ze op kleur brengt. 


De stoere race auto komt later dit jaar uit. 
Net zoals het podium waar de beertjes opstaan en de vlaggen die je ziet hangen. 
Weet je wat ook tof is? 
Ik heb ervoor gezorgd dat de racewagen met behulp van de slider mal echt kan "racen". 
Kijk maar mee! 


Zie zo, dat was het voor vandaag! 

Ik zie jullie graag terug op de verschillende social media of in een volgend blogbericht! 

Graag tot dan! 


4 opmerkingen: