Pagina's

vrijdag 24 juli 2020

Gentleman


Goedemorgen allemaal, 

Ik heb een combinatie kaartje gemaakt. 
Een stoere gentlemen zullen we het maar noemen. 



Met deze materialen heb je eigenlijk niet veel nodig om een leuke kaart te maken.
De basis kaart is 14.5 cm
De zwarte Chalk mat 14cm
Deze heb ik geschuurd en daarna met inkt weer wat kleur gegeven. 
De muzieknoten design papier wat geruwd en gescheurd.
Met de Bille's festooncircles heb ik een randje gemaakt.
Dit houd het luchtig. 
Omdat het smal is, dat vond ik voor dit kaartje wel leuk. 
Een stukje gescheurd uit het ribbelkarton. 
Iets groter dan het plaatje. 
Deze heb ik een lijstje gegeven met het stencil Duiven&kader.
Ook weer gestanst uit het veelzijdige Chalk papier. 



De leuke tekst heb ik gemat op een cirkel van Bille's.
Wat kleine accessories van de herenaccessoires maakte mijn kaartje af. 





Alle gebruikte materialen op een rijtje, 

Bille's festooncircles 6002 /1446
Duiven&kader 6002 /1452
Herenaccessoires 6002/1511
Men's World  6011/0425
Men's World design papier 6011/0575
Chalk papier 8089/0207

1 opmerking: