Pagina's

vrijdag 15 mei 2020

Industrieel


Gast designer mei 2020

Hallo allemaal,
Mijn naam is Lyda en ben 41 jaar.
 Ik woon samen met mijn man en kinderen in het gezellige Brabant.
Wat is dat super leuk zeg , dat ik een prijs heb gewonnen en dan ook nog eens gast designer mag zijn voor de maand mei! Dit is voor mij weer een hele andere uitdaging en ondanks dat ik niet goed ben in het schrijven van stukjes, heb ik dit gehele project met veel plezier gemaakt.
Ik hoop dat jullie deze creatie van mij ook mooi vinden!



Als eerste heb ik een doosje gemaakt van 3.5cmx3.5cm en 14cm hoog.in het doosje passen precies vier Ferrero Rocher in. Dit heb ik op een dubbel  kaartje geplakt van 14cmx14xcm. Het dubbele kaartje heb ik de onderkant en de zijkant mee vast geplakt zodat ik er aan de bovenkant een tag in kan doen. Als je de vlinder omhoog trekt komt de tag eruit en zit de vlinder op de tag. Ik vind dat wel een grappig detail.
Ik had natuurlijk het papier Industrial textures en drie snijmallen van de serie industriele stijl gewonnen! En dit alles heb alles verwerkt in mijn kaartje. De basis heb ik van zwart craftpapier gemaakt waar ik het papier heb opgeplakt.  De snijmal “no end –Industriele stijl-hoek”  en de snijmal No End Industrile stijl- Rand heb ik op zwart papier uitgedraait en deze los geknipt op de plaatsen waar hij nog vast zat. Dan kun je hem op elke gewenste plaats vast plakken. Ik heb er ook nog de snijmal kader 6002/1459 bij gebruikt. Daar heb ik een plaatje achter geplakt uit de papieren set “Mens World”.  De banner komt uit de set Cutting Stensils Banners 6002/1467 waar ik een tekst op heb geplakt uit de set “Mens Wolrd”
Om hem helemaal af te maken heb ik de stempel set “streetwear”6410/0529 gebruikt. Ik heb hier niet alleen mee gestempeld maar ik heb er ook een aantal met gouden embossingpoeder bewerkt.




Dit is het eind resultaat van mijn creatie met de gewonnen artikelen van de MAC37.
Ik hoop dat je hem mooi vind en hem natuurlijk ook een keertje gaat maken!

Veel knutsel groetjes van mij!


Producten die ik gebruikt heb:
-papieren set 6011/0652
- papieren set “Mens World”6011/0425
-snijmal kader 6002/1459
-snijmal hoek 6002/1473
-Snijmal rand 6002/1474



3 opmerkingen: