Pagina's

vrijdag 22 mei 2020

Borduurring bloemen

Dag allemaal,

Moederdag is dan wel achter de rug.
Maar een reden om een bloem te schenken aan je mama, oma, tante... die zal er altijd wel zijn.
Waarom niet eens een papierenbloemenmand cadeau doen?
In collectie 4 van joy!crafts kan je een pracht exemplaar terug vinden.
Kijk maar mee naar wat ik bedoel.


Prachtig toch?
Zie je dat fijne takje achter de bloemenmand?


Voor mijn bloemenmand op kleur te brengen heb ik het stencil eerst uitgesneden uit aquarelle papier en nadien ben ik dit met aquarelle verf gaan inkleuren.
Hetzelfde heb ik met het takje gedaan.
En het resultaat mag er zijn naar mijn gevoel.




Ik ben dus aan de slag gegaan met een borduurring zoals ik al in de titel had gezegd.
Om een vlak te hebben waarop ik kon werken ben daarvoor heb ik gebruik gemaakt van Mulberry een soort onbewerkt katoen dat je zelf kan bewerken.
Je kan er met water, inkt, verf.... allerlei materiaal kan je erop gebruiken.
Voor het in deze ring te plaatsen heb ik de uiteindes wat natgespoten met een planten verstuiver.
Zo werd het wat soepel en paste het wat beter tussen de ringen in.


En dit is dan mijn volledige resultaat geworden.
Een leuke borduurring die je cadeau kan geven of lekker zelf kan houden.

Dit was het weer voor vandaag, ik zie jullie graag een volgende keer weer terug!

gebruikte materialen:
6002/1465 snij-embosstencil - vintage telparty - doily
6002/1438 snij-embosstencil - Blad Bille
6002/1439 snij-embosstencil - Lang blad- Bille
6002/1454 embos-debos-stansmal - bloemenmand
6002/1472 debos- stansmal - lang takje
6011/0648 designpapier - Mint patterns
6011/0575 designpapier - Men's world
6210/0004 Borduurring Bamboe 25cm
8010/0001 Mulberry onbewerkt

2 opmerkingen: