Pagina's

zaterdag 11 april 2020

Magical butterflies



Hallo Allemaal,

Vandaag is het weer tijd om een kaartje van mij te laten zien. Ik ben aan de slag gegaan met een combinatie van "oude"en nieuwe artikelen.




De basis van de kaart is heel eenvoudig....een dubbele kaart van 13,5 x 13,5 cm.
Hierbij heb ik het design papier lavender garden 6011/0591 gebruikt. Dit is al een wat oudere lijn designpapier, maar blijft 1 van mijn favorieten
6011/0591

Op deze kaart heb ik met behulp van het magical Image snijstencil 6002/1428 een veranderend elemant op de kaart aangebracht. Je kunt namelijk door aan het lipje boven aan te trekken het plaatje veranderen.....is dat niet ontzettend gaaf?!!

Verder heb ik rondom het plaatje het mooie zomerframe 6002/1433 geplakt...ingekleurd met alcoholmarkers. Zo leuk dat ie precies past om het kader van de magical image.


Met de leuke stempelset best Friends 6410/0500




Verder heb ik de kaart afgemaakt met de prachtige nieuwe vlinders uit de maart collectie
en de korenbloem uit de februari collectie. 
Zo maak je heel gemakkelijk een super leuke kaart

Ik hoop dat jullie weer geïnspireerd zijn met deze vrolijkerd
Graag tot een volgende keer


1 opmerking: