Pagina's

woensdag 18 maart 2020

Paaskaartje

Mijn eerste bijdrage als gastdesigner van
deze maand is een paaskaartje. 
Het leuke designpapier leent zich daar heel goed voor.



Het zomerroos frame heb ik uitgestanst in lichtgroen.
Daaronder heb ik een stukje mica geplakt om een
doorkijkje te creëren en dat aan beide kanten beplakt
met plakbloemetjes.
Uiteraard mogen de leuke kuikentjes en haasjes ook
niet ontbreken op deze kaart.


Zo ziet de binnenkant er uit, ik heb het zomerroos
frame nog een keer uitgestanst uit het cardstock en
andersom erop geplakt.


Binnenin heb ik dit leuke plaatje geplakt wat goed
bij het designpapier past. Aan de voorkant zie je
dus alleen het kuikentje op de schommel.


Hier nog even de hele binnenkant. Er is nog 
ruimte genoeg over om iets op te schrijven.

Dit zijn de gebruikte materialen:

                                              cardstock 8089/0217
                                              design paper spring mood 6011/0657
                                              stans zomerroos 6002/1433
                                              stans kuikentjes 6002/1485
                                              stans hazen 6002/1484
                                              stans letters 6002/0929
                                              stans little happiness 6002/0774

Ik vond het erg leuk om dit kaartje te maken.
De volgende is ook al klaar maar die komt over
een dag of 10 pas online.



Groetjes Helen.

2 opmerkingen: