Pagina's

zondag 8 maart 2020

Be joyful always

Hallo allemaal,

Weer een nieuw berichtje langs mijn kant.
Dit keer heb ik voor jullie een gezellig kaart met vele lagen.
Ik geef jullie alvast een voorsmaakje.



Zie je het schattige eenhoorntje van uit de Tumble Friends van Jocelijne design.
Mijn kaart is geïnspireerd op een live uitzending van Noor&zo.
Wil je het zelfde soort model model maken herbekijk dan zeker het filmpje.



Op mijn kaart heb ik verschillende leuke elementen proberen laten terug te komen.
Zie je het witte kantje onder de mooie rechthoek?
Wel dat is het zeewier wat een hele tijd geleden uitgekomen is.
Een zeer veelzijdige leuke mal die je echt voor verschillende soorten gelegenheden kan gebruiken.



Ziezo, dat was het dan voor vandaag.
Bedankt voor het lezen van dit blogbericht.
Vergeet zeker niet om ook een kijkje te nemen op mijn Facebook en Instagram voor meer inspiratie voorbeelden.


1 opmerking: