Pagina's

donderdag 21 november 2019

Bloghop

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Deze maand is er een super leuke babyserie uitgekomen, met stencils en mooi designpapier. Ook een aanvulling op de serie van de kabouters van Rien Poortvliet. Een handige kaarten standaard voor achter je kaarten. Teveel om op te noemen, maar hieronder het complete overzicht met alle producten en nummers...


Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 25 november bekend. Hoppen jullie gezellig mee?






Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer,

Groetjes de meiden van Joy!


13 opmerkingen:

  1. Ik ben rondgehopt en heb onderweg weer zo een leuke creaties gezien. De kleuren van het papier zijn prachtig. De babyplaatjes en kleine kabouters zo mooi ! Hebben jullie weer goed gedaan dames ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genoten van alle creatie tijdens het hoppen. Helemaal Top.
    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bloghop en wat een fantastische creaties zijn er weer gemaakt met deze nieuwe artikelen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemiddag

    Wat een leuke bloghop en wat heb ik genoten van al deze mooie kaarten.
    Ik heb weer inspiratie opgedaan maar ik moet eerst geopereerd worden aan m’n arm en als ik weer beter ben dan ga ik aan de slag.
    Bedankt dames voor als dit moois, ik vond ze super.

    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stuk voor stuk dames laten jullie top-creaties zien!! Wat geweldig mooi hebben jullie alles bedacht en gecombineerd!
    In 1 woord: megagaaf!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een rondje gehopt en weer genoten van al jullie mooie creaties lieve Joy Girls. Dank jullie wel voor alle inspiratie en deze mooie creaties. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke bloghop weer. Allemaal verschillende ideeën opgedaan.
    Dank jullie wel hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is het weer een super bloghop geworden en je komt zo op verschillende ideeen echt heel erg bedankt hier voor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wouw wat een totaal verschillende creaties weer, dames dank jullie wel voor alle inspiratie. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De dames hebben zich heerlijk uit kunnen leven met de nieuwe collectie
    En wat kun je veel kanten op met deze collectie
    Voor ieder wat wils en mallen en materialen die voor diverse gelegenheden zeer mooi uitkomen
    Dank jullie voor deze inspiratievolle hop

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful projects on the hop! I completed it and left comments at each blog!
    I love the new products! The gnomes are just adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had pas al op facebook naar de live van de nieuwe producten gekeken en het is dus extra leuk om nu allerlei mooie creaties te zien. Vooral de nieuwe babylijn vind ik geweldig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en inspirerende bloghop! Alsof je een mooi tijdschrift doorbladerd. Ik heb ervan genoten en zo weer lekker zelf aan de knutsel...

    BeantwoordenVerwijderen