Pagina's

vrijdag 11 oktober 2019

Kerst in een borduurring

Hallo allemaal,

Anton Pieck en kerst, een onafscheidelijk duo.
Wat is het toch prachtig!
Ik ben altijd wel fan geweest van de Anton Pieck plaatjes en materialen.
Dat Joy!crafts deze sinds kort ook in hun collecties heeft kan ik alleen maar toe juichen!

Vandaag ben ik voor jullie aan de slag gegaan met een standaard Anton Pieck pakket, knipvellen met design papier.
Dit ben ik gaan combineren met een borduurring, ik hou er wel van om af te wijken van het "gewone".
Kijk maar mee naar een sneekje.


Prachtig toch?
Eigenlijk heb je niet veel nodig, de mooie prenten van Anton Pieck, het papier wat bij in de set zit en eventueel wat kerst stanzen, zelfs dat is niet per se nodig maar het maakt het geheel alleen nog wat leuker en sterker.


En ziezo, dit is mijn volledig resultaat geworden.
Wat vinden jullie ervan?
Laat gerust hieronder een reactie achter!


6002/1224 snijstencil - card basis 
6002/1259 Snijstencil - Bille’s border - stars 
6011/0630 knipvellen en designpapier - Winter with Anton Pieck 
6011/0637 knipvellen en designpapier - Christmas with Anton Pieck

6100/0495 paper blossoms lijm
6500/0022Foamtape
6500/0022 foamtape

1 opmerking: