Pagina's

donderdag 24 oktober 2019

Awesome birthday

Hallo allemaal,

Sinds vrijdag ligt de nieuwe collectie weer in de winkels...wat zijn er weer leuke artikelen uitgebracht. Mijn oog viel direct op de leuke clearstamp Borre de puppy van Jocelijne en de polybesa van een ster. Daar moest ik iets mee...maar dan net even iets anders dan dat de bedoeling was 😉


Ik ben begonnen met stempelen en heb dit gedaan op het inkleurpapier 8011/0700 van Joy! Crafts. Dit is ontzettend fijn papier om met copics en andere alcohol markers in te kleuren. Het blend super fijn en is niet snel verzadigd.  

Vervolgens heb ik de basis van de kaart gemaakt...
Door met 2 cirkels van verschillende maten tegelijk te stansen krijg je een mooie rand. Dit heb ik 2x gedaan... Vervolgens heb ik de polybesa ster 6002/0889 overgetrokken en uitgeknipt. Deze heb ik met de puntjes tussen de beide cardstock ringen geplakt.


Vervolgens was het een kwestie van aankleden met mooie plaatjes en labels uit de woofwoof papierlijn.

Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb met deze kaart

 


2 opmerkingen: