Pagina's

zondag 9 juni 2019

Scrapzee

Hoi allen!

Leuk dat jullie weer de weg hebben gevonden naar deze blog.
Altijd gezellig dat jullie een kijkje komen nemen en deze blog lezen.
Vandaag wil ik jullie nog wat meer van de zeecollectie laten kijken.
Ik blijf deze echt geweldig vinden.
Dat je met de materialen van joy!crafts alle kanten uitkan moet ik jullie waarschijnlijk niet meer vertellen.
Daarom laat ik even de beelden voor zich spreken.

Als eerste wil ik jullie een scraplayout laten zien, deze is uiteraard gemaakt met de nieuwste materialen van Joy.
Al zijn de foto's erop al van enkele jaren (en kilo's šŸ™ˆ) geleden.



De zeemeermin past super goed bij het vrolijke geheel net als de zee met schattige visjes.
En wat dacht je dan van het koraal, ideaal om als achtergrond te gebruiken.
Het geeft meteen leuke diepgang in het geheel!

Ik heb nog een kaartje voor jullie klaar met de mooie zeecollectie.
Het is een redelijk simpel en snel kaartje geworden maar daarom niet minder mooi als je het aan mij vraagt.
Kijk maar mee.


Ook hier heb ik gebruik gemaakt van de mooie zeecollectie en van de woodsters.
Zie je het zeepaardje?
Dat is een van de nieuwe woodsters, heel gemakkelijk op kleur te brengen zoals je ziet!

Ziezo, dit waren mijn projecten voor vandaag.
Hou het blog in de gaten want iedere dag komt er wel wat leuks voorbij.

Graag tot de volgende keer!


2 opmerkingen: