Pagina's

vrijdag 17 mei 2019

Voorgoed uit ons midden, maar nooit uit ons hart.

Hallo allemaal,

Helaas heb je ook kaarten voor minder leuke gebeurtenissen nodig. Daarom ben ik afgelopen week aan de slag gegaan met een condoleance kaart. Zelf vind ik dat deze wel mooi mogen zijn, maar niet te druk!


Zonder design papier werken is best moeilijk, maar ik wou weer eens iets anders. Wel heb ik voor een kleurtje gekozen, anders vond ik de kaart wel heel saai worden. Het is dus een combi van zwart, wit, en paars geworden. Sommige vellen papier heb ik uitgestanst met het nieuwe set scalloped square. Dit zijn 6 vierkanten in verschillende maten met een schulp randje.


Deze maand is er ook een prachtige stempel set uit gebracht met teksten voor condoleance kaarten en een set met Kosmos, die je dan mooi kunt combineren. Ik heb daar een bloem uitgekozen en die met witte inkt gestempeld op zwart cardstock. De tekst heb ik dan weer met zwart gestempeld.

Het randje is ook erg lief en fijntjes. Natuurlijk heb ik die uit paars cardstock gestanst (mijn favorite kleur).


Waarschijnlijk heb je ze al voorbij zien komen op Facebook: de schattige kleine transparante bolletjes. Ik heb een halfje gevuld met kleine stukjes confetti en toen op de kaart geplakt.

Zo heb je een eenvoudige kaart die wel een mooie boodschap overbrengt.

Volgende keer weer een vrolijk kaartje of misschien wel weer iets heel anders leuks. Wie weet.


Materialen die ik heb gebruikt:

6002/1289 June
6002/1301 Scalloped square
6211/0001 Transparante bollen
6410/0498 Clear stamp Condoleance
6410/0499 Clear stamp Kosmos
8099/0013 Linnen carton paars
8099/0101 Cardstock linen structure wit
8099/0251 Cardstock linen structure zwart

3 opmerkingen: