Pagina's

woensdag 15 mei 2019

Just Married

Deze maand mag ik gastdesigner zijn bij Joy!Crafts, omdat ik de winnares van de Make a Card with Joy!Crafts 26 ben geworden. Ik vind het best spannend, maar tegelijkertijd ook wel heel gaaf en een hele eer om 2 creaties te mogen maken voor op het blog van Joy!Crafts.
Als winnares heb ik een aantal ontzettend gave producten van Joy!Crafts opgestuurd gekregen en het is de bedoeling om me deze producten 2 creaties te maken, met aanvulling van eigen Joy!Crafts-producten.


De eerste creatie die ik als gastdesigner heb gemaakt, is een huwelijkskaart.
Deze kaart heb ik op een dubbele kaart van 15 x 15 cm gemaakt. Als matlaag gebruikte ik een van de supergave vellen designpapier uit het papierset wat ik opgestuurd heb gekregen.
Om de kaart verder op te bouwen en te decoreren heb ik gebruik gemaakt van de verplichte stansen die ik had gewonnen bij Make a Card, aangevuld met allerlei schitterende Joy!Crafts-stansmallen.
Ook de stempel komt uit een gave button-set van Joy!Crafts.



De labelset van Joy!Crafts bevat 3 verschillende maten borduurlabels. Het borduren op papier was even wennen, maar na een tijdje vond ik het echt leuk om te doen!
Zekers van plan dit nog veel vaker te gaan doen!

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart. Over een kleine 2 weken volgt de 2e creatie van mij.


Verder nog even iets over mij zelf:

Mijn naam is Gerlinde Grevelink, ben 40 jaar en ik woon in het oosten van het land. Ongeveer een jaar ben ik besmet geraakt met het kaartenmaak-virus. Door de vele positieve reacties uit mijn omgeving en op mijn eigen blog, haal ik zo ontzettend veel voldoening uit deze hobby!
Omdat ik dus nog niet zo heel lang kaarten maak, zijn er nog heel veel dingen die ik nog nooit heb gedaan en nog moet leren op dit gebied! Maar dat maakt het juist steeds weer opnieuw uitdagend om weer wat nieuws te gaan proberen!


Creatieve groetjes,

Gerlinde Grevelink

Gebruikte materialen:
  • Cardstock: witte dubbele kaart 15x15cm
  • Gekleurd papier: Florence cardstock texture
Designpapier Joy!Crafts:
  • Vintage Story 6011/0618
  • Love Story 6011/0600
Stansmallen:
  • Joy!Crafts: 6002/1282
  • Joy!Cratfs: 6002/1258
  • Joy!Crafts: 6002/1248
  • Joy!Crafts: 6002/0972
  • Joy!Crafts: 6002/1281
  • Joy!Cratfs: 6002/1266
  • Joy!Crafts: 6002/1113
  • Joy!Crafts: 6002/1270
  • Joy!Crafts: 6002/0763
  • Cirkel met schulprand
  • Stempel:
  • Joy!Crafts: 6410/0005
  • Stempelinkt:
  • Versafine:
  • Shady Lane
  • Meeldraden
  • Waxkoord
  • Foamblokjes
  • Borduurgaren

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap en wat een mooie kaart heb je gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen