Pagina's

vrijdag 4 januari 2019

Wishing you happiness

Hallo allemaal,

Eerst en vooral een fijn en gelukkig nieuwjaar voor jullie allen!
Ook in het nieuwe jaar ga ik gewoon verder blijven doen met kaarten en andere papieren creaties te maken.
Zo wil ik jullie vandaag een kaartje laten kijken waar in gebruik gemaakt heb van de super mooie materialen van Rien Poortvliert.
David de boskabouter die heerlijke muziekjes aan het spelen is op zijn blokfluit.
De mooie knipvellen en het papier!
Heerlijk om een kaart mee te maken.
Net zoals het kaart model wat ik gebruikt heb.
Dat is een ook een van de nieuwste snijmallen. Heel tof om te gebruiken!


Verder is het ook super leuk om de kaboutersnijmallen op kleur te brengen, deze heb ik ingekleurd met waterverf.
Ik was vergeten hoe graag ik eigenlijk kleur!

Ook heb ik nog super veel andere toffe materialen gebruikt.
Wat heeft joy!crafts toch leuke materialen, in de toekomst komt er nog veel meer mooi's aan dus blijf ons volgen zou ik zeggen. 😄

Graag tot de volgende keer!



gebruikte materialen:
-6002/1209 snij-eibos-debosstencil - R. Poortvliet - Kabouter op paddenstoel
-6002/1223 snijstencil - didi en elementen
-6002/1224 snijstencil kaartbasis Diana
-6002/1235 snijstencil - Dahlia
-6011/0603 papierset - Rien Poortvliet - kabouterwinter

4 opmerkingen:

  1. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen