Pagina's

donderdag 22 november 2018

Kerstkrans

Hallo allemaal,

De decembercollectie ligt al een eventjes in de winkels en er zijn weer hele mooie spullen uit gekomen.
Al zeg ik dat iedere maand opnieuw. šŸ™ˆ
Ik koos ervoor om het mooie bloemenstencil centraal te zetten op mijn kaart.
Zo heb ik er een kerstkrans van gemaakt.
Eerst heb ik de krans in het groen uitgestansd nadien in het rood.
De bloemetjes heb ik eraf geknipt en opnieuw op de groene bloemetjes geplakt.
Met een mooi kernachtig gevoel als gevolg.
Kijk maar mee.


Wil je deze kaart en andere kaarten gemaakt met de nieuwste joy!crafts materialen in het echt zien?
Kom dan zeker een kijkje nemen op het mega hobbyfestijn bij Noor & zo op 24 november.
Heel de dag door van 10 tot 17u zal ik aanwezig zijn om de materialen te tonen en om gezellig een babbeltje te slaan met elkaar.

Wie zie ik daar?

Graag tot zaterdag 24 november of tot de volgende blogpost!


2 opmerkingen: