Pagina's

woensdag 24 oktober 2018

Herfst, herfst, wat heb je te koop....

Hallo Allemaal,

De herfst begint hier nu aan te breken....na uitzonderlijke mooie warme dagen wordt het nu kouder.....de knusse lange avonden breken weer aan. Ik vind het ook altijd wel weer gezellig...een kopje thee en een bordspel op tafel is altijd weer een moment van geluk en gezelligheid.
Ook vind ik de natuur in de herfst prachtig...al die mooie kleuren...hier kan ik volop van genieten.

Ik ben aan de slag gegaan met het mooie designpapier Happy Fall. Dit is weer prachtig papier met hele mooie herfstprints. Zo heb ik voor deze kaart heel gemakkelijk de breedte van een A4 aangehouden met een hoogte van 10,5 cm. Hierop een strook Krijtpapier van 21,5 x 9,5 cm.
Het design papier 21 x 9 cm.


Doordat het designpapier zulke mooie herfst prints heeft, heeft de kaart niet veel nodig. Met wat stansjes van een grasrand, blaadjes, bloemetjes en de kale boom krijg je al een heel leuk geheel.
Natuurlijk kan onze lieve egel Heather niet ontbreken...Ik heb haar uit wit cardstock uitgestanst en met distress inkt en een inkt blending tool op kleur gebracht.
Heather is klaar voor de herfst...jullie ook?

Gebruikte materialen:
6002/0774 Snij-embosstencil - Little Happiness - bloemen
6002/0687 Snijstencil - Kale boom
6002/1045 Snij-embosstencils - Noor - Herfst cirkel
6002/1133 Snij-embosstencil - Gras met vlinders
6002/3124 Snijstencils - LWA - Heather Hedgehog (Egel)
6011/0558 Papierset - Happy Fall/Mushroom Autumn
8089/0203 Kraft papier A4 300 gr
8089/0207 Krijtpapier (Chalkpaper) A4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten