Pagina's

donderdag 4 oktober 2018

Happy Halloween

Hallo Allemaal,

De maand oktober is weer aangebroken...de maand van regen, wind, vallende bladeren, maar ook van Halloween. Lekker spooky griezelen...want 31 oktober is het weer Halloween.
Ik heb een stempelkaart gemaakt in het halloween thema, want er zijn weer ontzettend leuke stempels bij Joy!Crafts uitgekomen. Hiermee creëer je in een handomdraai een hele leuke stempelkaart.

Ik heb allereerst de achtergrond gemaakt met distress oxide op wit 300grams cardstock. Met o.a de oxide kleurtjes wilted violet, seedless preserves, wild honey, aged mahogany en black soot heb ik een mooi geheel gemaakt. De maan heb ik gemaakt door een cirkel van printpapier te stansen en deze tijdelijk op de kaart te plakken met het beïnkten van de achtergrond. Toen de achtergrond helemaal op kleur was heb ik de cirkel verwijderd en de maan nog bewerkt met antique linen.


De stempels heb ik in etappes gemaskerd gestempeld....eerst de paddestoelen die vooraan staan en vervolgens heb ik de afdrukken afgedekt met maskeerpapier. Daarna zijn de bloemen en bomen gestempeld. Kleine details heb ik aangezet met een witte gelpen...op deze manier wordt het geheel nog levendiger.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en graag tot de volgende post.
6410/0335

2 opmerkingen: