Pagina's

dinsdag 11 september 2018

Nazomer

Hallo allemaal,

Nu de vakantie op zijn einde loopt, krijg je terug wat meer structuur en neemt het gewone leven het weer over van het vakantie leven.
Of dat is bij mij toch het geval.
Na 2 maanden terug werken gaan, het is altijd bijzonder en heel fijn om terug in de klas te kunnen komen.
Om de vakantie af te sluiten heb ik een kaartje gemaakt waarbij je nog even kan genieten van een nazomers gevoel.
Een heerlijk gevoel!


Ik heb ervoor gekozen om een easelkaart te maken, het blijft een leuk patroon en je kan er alle kanten mee uit.
De mooie sketch art vlindertjes en bloemen versieren het geheel alsook het leuke grasrandje en de bloemen tak.
Allemaal prachtige materialen, dat in combinatie met mooi papier geeft een vrolijk geheel.


Hier zie je de mooie sketch art stanzen nog eens in detail.
Alsook het grasrandje, let vooral op die leuke details erbij.
Zie je dat klein lieveheersbeestje? Super schattig!

Welke materialen ik voor de rest gebruikt heb zal ik hieronder in een overzichtje plaatsen.
Bedankt dat jullie zijn langsgekomen voor het lezen van mijn berichtje.
Graag tot de volgende keer!


gebruikte materialen:
-6002/1073 Snijstencil Ovaal met klein blad patroon
-6002/1123 Snij-embos-debosstencil clematis
-6002/1132 snij stencil border leaf
-6002/1133 Snij-embosstencil grass with butterflies
-6002/1135 snijstencil sketch art - twig & flower
-6002/1134 Snijstencil sketch art - butterflies & rose
-6011/0546 matching colors uni wellness
-6011/0551 Designpapier white flowers
-6011/0582 little woodland adventures Dendennis uni colors
-8089/0231 kraftpapier wit
-8089/0214 currugated cardboard

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart!!! Fijn dat je weer graag aan het werk gaat. Ik heb dat ook altijd gedaan maar ben toch wel heel blij dat ik nu (al 4 jaar) met pensioen ben ;-)
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen