Pagina's

vrijdag 21 september 2018

Bloghop

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Onze dames zijn met de nieuwe artikelen van deze maand aan de slag gegaan en wat zijn er veel mooie producten uitgekomen. Prachtige stencils voor de herfst en ook voor Halloweeen. Nieuw zijn de knipvellen en leuke tags en labels bij het Pink Pentals designpapier. Voor ieder wat wils, bekijk snel de nieuwe producten hieronder...



Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 24 september bekent. Hoppen jullie gezellig mee?

Ann




Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer,

Groetjes de meiden van Joy!



20 opmerkingen:

  1. Een hop boordevol inspiratie
    Diverse materialen heb ik in bestelling en door dese hop kan ik bijna niet wachten om ermee te gaan knutselen
    Dank dames van het DT team

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk prachtige werkjes bedankt voor de inspiratie .Ik ben 25 ste jarig dus weet wat te vragen

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous projects from the team. Love the new halloween cuts. The details on the witch are lovely. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en inspirerende creaties heb ik op de verschillende blogs gezien. Blij dat ik ff heb rondgehopt. Bedankt voor de inspiratie dames!!!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn er weer schitterende voorbeelden gemaakt met de nieuwe freubelspulletjes, stuk voor stuk heel erg mooi, toppie allemaal...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een inspirerende bloghop. Bedankt voor de mooie ideeën met schitterende Joy! Crafts materialen. Groetjes, Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een feestje is zo'n bloghop toch altijd weer. Fijn om zo geinspireerd te worden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve dames wat stuk voor stuk hebben jullie er weer wat moois van gemaakt.echt zo leuk een bloghop.dank jullie wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn complimenten voor de dames die prachtige creaties hebben gemaakt met de mooie nieuwe spulletjes! Ik heb weer het een en ander toegevoegd aan mijn wensenlijstje...met al die inspiratie begint het te kriebelen om aan de slag te gaan.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke mooie creaties gemaakt dames !!
    Petje af ik zou helemaal niet weten waar te beginnen met zoveel moois voor me neus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful creations along the hop! I especially love all the Halloween dies.... they are so fun! Halloween is my favorite cardmaking occasion!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een schitterende creaties😍😍. Ik heb weer genoten van het moois. Bedankt voor alle inspiratie, leuke ideeën en tips. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie bloghop weer met geweldige creaties! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee deze bloghop, ik had nog niet eerder meegedaan. Ik heb hele mooie creaties gezien op de blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke bloghop! Dames, bedankt voor de mooie diverse creaties & de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb weer genoten van jullie mooie creaties, leuk weer om bij iedereen weer even te gluren. De nieuwe Pink Petals lijn is echt wel mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een schitterende creaties😍😍. Ik heb weer genoten van het moois. Bedankt voor alle inspiratie, leuke ideeën en tips. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk zo'n bloghop, was voor mij de 1e maar zeker niet de laatste keer, leuke inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige bloghop !
    Schitterende creatie's gemaakt door het Design Team, dankjewel Dames voor de inspiratie!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Amazing projects! Thanks for the inspiration. I completed the hop and left comment on each lovely blog.
    Greetings, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen