Pagina's

vrijdag 3 augustus 2018

Happy Watermelon...

Hallo allemaal,

Dat het volop zomer is dat moet ik jullie waarschijnlijk niet meer vertellen.
Het mooie weer heeft me geïnspireerd tot het maken van een zomerse kaart met leuke knallende kleuren die samen een vrolijk geheel vormen.


Dit is alvast een sneekje van hetgeen wat je kan verwachten.
Ik heb verschillende soorten mallen gebruikt en gecombineerd, vooral mallen uit de nieuwe collectie.
Zie je de "besjes" takjes?  (6003/0090)
Ik heb deze eerst uit groene cardstock gestanst en nadien bewerkt met nuvo drop zodat het een mooie roze bessen tak geworden is.


Verder heb ik zoals ik in de intro al schreef, verschillende knallende kleuren gebruikt.
Het roos en geel past in dit geval echt super samen.
En dan het toffe tropical papier erbij. Dat maakt het helemaal af.
Natuurlijk ook de toffe en mooie snijmallen.
Zo genoeg geschreven voor nu.

Graag tot de volgende keer!


Gebruikte materialen:
-6002/1074 snijstencil-ovaal met bladpatroon
-6002/1095 snij-embos-debosstencil - bloemenpret
-6002/1098 snijstencil-Ornament
-6003/0090 snijstencil -VF- besjes
-6011/0549 designpapierset - tropical summer
-6011/0563 papierset - matching colors - warm summer
-6013/0344 knipvellen A4 - summer greetings

2 opmerkingen: