Pagina's

vrijdag 2 maart 2018

Slingeraap

Hallo Allemaal!

En dan is het eindelijk zover! De nieuwe lijn van DenDennis ligt in de winkel. Deze vrolijke feestlijn met verschillende diertjes is erg leuk voor verjaardagskaarten. Vooral voor kinderkaarten is deze lijn erg geschikt.


Ik heb voor jullie deze easelkaart gemaakt. Ik heb als basis hiervoor de basiscirkels van Joy! gebruikt. ik heb deze in verschillende maten en kleuren uitgedraaid. Ik heb alle randjes bewerkt met een distresser. Vervolgens heb ik een gele strook gemaakt (achter de slingeraap). De tekst heb ik op blauw gestempeld en vervolgens op het geel geplakt.



Het aapje is ongeveer zo'n 8 cm groot. Als je een stans uit die serie koopt zitten de stansjes vast geplakt op een boekje. In het boekje staat hoe je hem in elkaar kan  zetten en de verschillende mogelijkheden met het specifieke diertje/poppetje.
Hieronder zie je de binnenkant van de clown.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en enthousiast kunnen maken voor deze fantastische lijn.


6002/3118   6002/31166011/0555


  • 6002/3118  DenDennis Feest accessoires 
  • 6002/3116 DenDennis Slingeraap
  • 6011/0555 DenDennis Papierset Party patronen
  • 6011/0554 DenDennis Papierset Haak patronen
  • 6011/0553 DenDennis Papierset Effen kleuren 
  • 6410/0457 Stempel Gefeliciteerd





Geen opmerkingen:

Een reactie posten