Pagina's

woensdag 13 december 2017

Winterlandschap...

Hallo allemaal,

We zijn met z'n alle lekker verwend geweest met een laagje sneeuw.
Op de ene plaats al wat meer dan op de andere maar het echte winter gevoel is er toch al geweest.
Het mooie winterlandschap heeft me geïnspireerd om deze kaart te maken.
Ik zal jullie alvast een sneekje geven, zo dadelijk volgt de volledige kaart. (nog niet naar beneden scrollen he 😉 )



Een plaatje met een winterlandschap, de mooie nieuwe stempels die uitgekomen zijn.
En natuurlijk het prachtige papier, dat zijn de benodigdheden die ik nodig had voor deze kaart.
Het papier heb ik een ruwer randje gegeven met de papier distresser van joy!crafts.
Zo een handig dingetje.
Het zit altijd in mijn pennenzak en ik gebruik het met grote regelmaat.
Je kaart en papier krijgt er meteen een heel ander uitzicht mee.


Toen ik aan de kaart begon zag deze er helemaal anders uit in mijn hoofd, maar toch ben ik erg tevreden met het resultaat.
Soms heb je dat he...

Fijn dat je weer bent langsgekomen voor het lezen van dit bericht.
Tot de volgende keer!



gebruikte materialen:

-6002/0910 snij-embosstencil flonkerde sterrencirkel
-6011/0545 Mery's soft winter design papier
-6013/0343 knipvellen A4 happy holidays
-6200/0234 papier distresser
-6370/0076 artificial flowers besjes naturel
-6410/0462 clear stempels pool winter
-6500/0024 foam tape
-6500/0122 tacky tape

1 opmerking: