Pagina's

woensdag 26 juli 2017

Project life layout

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een project life lay-out klaar.
Gezellig barbecueën, lang aan het kampvuur zitten met marshmallows en samen zijn vrienden daar gaat het over in deze lay-out.
Een en al gezelligheid, en die gezelligheid wilde ik overbrengen naar de lay-out.
Als je het aan mij vraagt is dat best goed gelukt.


Om te starten ben ik begonnen met de kaartjes uit te snijden, heel handig met de scr@p mallen.
Daarna heb ik ze allemaal bewerkt met gele, rode en bruine inkt.
Nadien heb ik hier en daar wat bitser op de kaartjes gedaan zodat er een soort van vuur effect in de kaartjes kwam te zitten.
Daarboven op ben ik aan de slag gegaan met opnieuw gele inkt en polybesa mallen.
Heel fijn om subtiele effecten te creëren.


Dat joy!crafts super leuke materialen heeft moet ik jullie waarschijnlijk niet vertellen want dat weten jullie al.
Maar wisten jullie al dat veel van deze snijmallen zo gemaakt zijn dat je ze in 3D kan opbouwen?
Ik heb dit gedaan met het kampvuur.
Eerst heb ik een basislaag uitgesneden in bruin kraft papier, daarvan heb ik de randjes aangezet met bruine inkt.
Vervolgens heb ik opnieuw het kampvuur 2x uitgesneden in geel papier.
Bij de laatste keer heb ik het vuur uitgesneden, geëmbost en in de mal zelf kleur aangebracht.
Dit zijn de rode vlammen die je ziet.
Al deze verschillende laagjes heb ik opgehoogd met foam en zo komt je vuur echt tot leven.


Ik had heel veel foto's van deze avond en wilde er eigenlijk meer gebruiken.
Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan om wat rust te behouden in de lay-out.
Zo kon ik me ook verder uitleven met de "lege" kaartjes.
Het was een hele klus, maar ik ben zo blij met dit resultaat.

Fijn dat je ben komen lezen,
tot een volgende keer!


gebruikte materialen:


                                             




6002/0508 campfire
6002/0791 fire
6002/0828 mask stencils
6002/0829 mask stencils
6002/0914 sc@p life
6002/5001 peel/pick stencils
6003/0073 vintage flourishes kite
6004/0004 bbq pakket
6500/0024 foam tape 1mm
6500/0025 foam tape 1.5mm
8089/0203 kraft papier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten