Pagina's

woensdag 19 juli 2017

Haarspeld

Het wordt deze keer een korte blog maar wel een met een erg leuk product om mee te werken. Joy Craft heeft ook Paracord en ik ben fan! Ik zal er zeker vaker mee aan de slag gaan, zodat ik jullie kan laten zien wat je met Paracord kunt maken. Kan je niet wachten? Er zijn ook heel veel leuke Youtube filmpje die laten zien wat je er mee kunt doen.

Ik had nog een oude haarspeld liggen van vroeger (toen ik nog lang haar had). Een ervan heb ik gepimpt met Paracord en Hard Sealer.



Ik heb het zwart witte gemêleerde Paracord gebruikt en zilverkleurige kralen.

Eerst heb ik het model gemaakt en deze mooi aan elkaar plat op een blending mat gelegd. Toen heb ik met een kwastje het model helemaal ingesmeerd met Hard Sealer.
Een nachtje drogen is wel belangrijk. Daarna heb ik de knoop met een lijm pistool op de haarspeld bevestigd en toen die goed vast zat de kraaltjes er onderin gedaan en vast gezet met een klein knoopje. Binnenkort maak ik er een armband bij zodat ik een leuk setje heb!






Materialen die ik gebruikt heb:


6200/0054 Lijmpistool

6200/0241 Blending matten 2 st
6500/0219 Hard Sealer
7100/0022 Paracord zwart wit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten