Pagina's

zondag 4 juni 2017

La vie est belle

Weer een blog bericht van mij. Ik vind het altijd weer een hele opgave om te verzinnen wat ik nu weer ga schrijven. Fantasie heb ik genoeg, maar als het gaat om bloggen, ben ik toch een beetje bang dat ik telkens hetzelfde schrijf. Net als met de kaarten wil je wel creatief zijn.

Weten jullie nog het papier blok van La Vie est belle Lavender? Ook dit keer heb ik weer iets leuks gemaakt met dit blok.


Het bijzondere aan deze kaart is dat het een soort boekje is geworden, waar je heel veel verschillende leuke items in terugvindt. Van Joy Craft heb ik veel verschillende stencils gebruikt, een volledige lijst vind je onderaan de pagina.



De basis bestaat uit kraft papier en het mooie design papier wat in het uitdruk papier blok zit.
Deze keer bestaat de sluiting uit mooi lila lint waar ik dan een mooie strik van maak. Als je hem openklapt zie je natuurlijk weer de klavertjes 4 en de onzelieveheersbeestje voorbij komen, samen met de Mery's swirls.



De binnenkant bestaat uit 3 delen met verschillende indelingen. Links kun je een tag plaatsen.

In het midden zitten verschillende envelopjes met daarin weer kaartjes om iets leuk op te schrijven.
Rechts vind je een leuk uitdruk plaatje versierd met verschillende leuke stencils. Vinden jullie de dame met dat gietertje ook zo schattig?

Ik heb met veel plezier aan deze creatie gewerkt en hoop dat jullie hem net zo leuk vinden.






  Materialenlijst:

6002/0595 Flower round
6002/0646 Flower border
6002/0657 Mery’s Swirls
6002/0666 Flag
6002/0668 Balloons
6004/0008 Bug & Four-leaf clover
6011/0383 Lavie est Belle Lavender
6300/0023 Organza 9 mm
6300/0335 Handmade collection
8089/0203 Kraft papier
8099/0262 Papierset Linnen creme


8099/0272 Papierset Linnen paars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten