Pagina's

woensdag 14 juni 2017

Bronzen beeld, hard sealer...

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn dag om jullie iets te laten zien wat ik gemaakt heb. Ik ben druk bezig geweest met de Hard Sealer. Dit is spul om stof hard te maken, waardoor je het kan stansen en kan embossen. Maar je kan er dus ook hele beelden mee maken! En dat is precies wat ik gedaan heb.



Hieronder zie je in kleine stappen hoe ik het gemaakt heb. Ik had nog een vaasje liggen, hier heb ik met aluminiumfolie een hoofd op gemaakt. Vervolgens heb ik lapen stof gescheurd en deze één voor éen op de pop gelegd en met de hard sealer en kwast ingesmeerd. Toen dit klaar was zag hij eruit zoals op de 2e foto. Hier was de hard sealer nog nat. Nadat de pop droog was heb ik er zwarte gesso op gesmeerd, hierdoor ging het op leer lijken.

1234

Als laatste stap, heb ik PanPastel gebruikt. Eerst heb ik een lichtblauwe kleur gebruikt en als laatste heb ik uit de metallic kleuren brons gebruikt. Hierdoor lijkt het nu een brons beeld van een Afrikaanse vrouw.

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest om te kijken.


6500/0219
  • Hard sealer




4 opmerkingen: