Pagina's

zaterdag 13 mei 2017

Luf joe


Dag lieve mensen ,

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie gemaakt  met alleen de kleuren craft en zwart. Een heerlijke uitdaging voor mij. Kennen jullie de kaartmallen van Joy, je kunt ze twee, drie of meerdere keren uitdraaien en daarna aan elkaar plakken en je basis van je kaart is klaar. Ontzettend fijn als je even snel, snel een kaartje wil maken. 



Ik heb er drie uitgesneden en daar eerst een rondje opgeplakt die ik uit de papierlijn ‘Life is a Journey’ heb gesneden. Daar boven op komt de stans ster swirls die ik uit het chalkpapier  van Joy!Crafts heb gesneden.
Bovenop het midden  heb ik een net ietsje grotere cirkel geplakt. De tekst op de linkse en rechtse cirkel heb ik geschreven met een witte fineliner. De cirkel in het midden heb ik de stempel eerst gestempeld met versamark en daarna bestrooid met witte embossingpoeder en deze verhit met de heattool.






Onder langs de rand nog een mooie randstans en eigenlijk is mijn kaartje dan klaar. Toch nog een klein bloemetje erbij geplakt, kon het niet laten ;)

Leuk dat jullie langs zijn gekomen om ons blog te bezoeken , hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en graag tot een volgende keer




6002/0599 kaartmodel met rondjes
6002/0646 eindeloze bloemenrand
6002/0788 Ster Swirls
6011/0519 Papierset - Life is a Journey
6410/0441 clearstempel
6500/0215 Tacky glue
8089/ 0203 Craftpapier
8089/0207 Chalkpapier


1 opmerking: