Pagina's

zaterdag 6 mei 2017

Carpe diem

Elk jaar gaan  mijn vriendinnen en ik naar de stempelbeurs in Nijkerk, gezellig een meidenweekend.
Lekker inspiratie opdoen en mensen ontmoeten. Daar kwam ik ook dit lieve stempeltje tegen en ideeën  borrelde bij me op. Dit vroeg gewoon om de eendjesborder die in april is uitgekomen.


Ik heb het vrolijke papier van ladybug ervoor gebruikt. Het is eigenlijk gewoon een standaard kaart opgebouwd uit laagjes

De randstansen heb ik uit twee kleuren  cardstock gesneden en daarbij de gele eendjes, die ik afgeknipt heb, op de blauwe rand geplakt. Dat heb ik ook gedaan met de eend in de rechter hoek .

De randjes achter het plaatje is de bovenkant van de hartjesdoily waarvan ik de onderkant heb afgesneden. De bovenkant van de hartjes heb ik aan de boven- en onderkant onder de afbeelding geplakt, geeft toch net dat kleine beetje extra.

Die lieveheersbeestjes passen precies bij het papier en het kaartje.Rechts naast het plaatje  heb ik het  woordje gefeliciteerd in het rood geplakt .
Onderop de zomerse gransrand met bloemen en daar heb ik nog losse bloementjes op geplakt.



Ik moet eerlijk bekennen  dat dit niet echt mijn kleurtjes zijn maar ik ben eigenlijk best wel tevreden met het resultaat.

Het is een echt vrolijk zomers kaartje geworden dus kom maar op met de zon….van mij mag het!

Leuk dat jullie langs zijn gekomen en ik hoop je snel weer te zien.







  
6002/0382 Hart dolily
6002/0442 Tiny words- gefeliciteerd
6002/6207 Vogel en huisje
6002/0660 grasrand met bloemen
6002/0670 Kikker en waterlelieblad
6002/0671 Eend en waterlelie
6002/0760 rand met eendjes
6002/0774 Little happiness - bloemen
6004/0008 lieveheersbeestjes en klavertje vier
6011/0521 Papierset – ladybug
6370/0067 rode bloem
6410/0039 Clearstamps – tekst button – veel geluk 






2 opmerkingen:

  1. Oh that is so cute. Love the duck borders and love that you put them at the top of the card. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen