Pagina's

donderdag 9 maart 2017

Voor de liefste juf...

Ook deze maand liggen er weer heel veel leuke nieuwe dingen in de winkels van Joy Craft en als DT lid mag ik er natuurlijk al van te voren mee aan de slag. Een van mijn nieuwe favorieten is het krijt papier. Hiermee kan je veel leuke verschillende dingen doen.

Maar ja wat ga je er dan mee maken?
Alweer een tijdje geleden heb ik meegedaan met een chat en scrap van Tiets en toen hebben we dit notitie boekje gemaakt. Een erg leuk idee dat ik regelmatig nog wel eens maak.




Dit keer heb ik het papier gebruikt van Joy Craft Dirty Pastels. Dit geeft een iets ouder tintje aan het notitieboekje. Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe stencils(februari) en een hele mooie oude Gerti"s Hearts



De lieveheerstbeestjes heb ik in het roze gestanst, zodat ze mooi bij het design papier passen
Van een stempel (clearstamps school) heb ik een afdruk met lichte inkt gemaakt op krijtpapier en toen met krijt er over heen getrokken. Zo kan je dus altijd je eigen tekst maken.


Ik heb dit notitie boekje gemaakt voor een juffen dag, maar dit kun je natuurlijk ook maken voor de meester.


Materialen die ik gebruikt heb zijn: 6002/0408 Gerti's Hearts
                                                          6002/0658 Mery's Hexagonal Gracefully
                                                          6004/0008 Ladybug en Four-Leaf
                                                          6011/0504 Dirty Pastels
                                                          6020/0002 Decorative Pearls
                                                          6300/0332 Handmade collection 2 set 1
                                                          6350/0104 Metal Charms
                                                          6350/0307 Metal Charms
                                                          6370/0054 Artificial Flowers
                                                          8089/0203 Kraft papier
                                                          8089/0207 Krijtpapier.

1 opmerking: