Pagina's

maandag 16 januari 2017

Yeah!

Hallo allemaal!

Dit is denk ik mijn eerste mannenkaartje die ik ooit maak. Het is bijna niet te geloven, maar ik vind dat het moeilijkste thema dat er is! Nu is er van Joy! het handige stansblok Cool Dudes, met handige tags en label en ook plaatjes.
Het kaartje is 13x 13cm groot. In het midden heb ik een klein kaartje geplakt van 8 x 8 cm. Op dit kaartje heb ik een retro auto gestempeld met embossingpoeder. De ruitjes die je ziet zijn met een mask, inkt en een blendingtool gedaan gedaan.


Hieronder zie je de binnenkant van het kleine kaartje. Al die leuke tekstjes en randjes komen uit het stansblok.
Alle randjes heb ik met bruine inkt en een blendingtool bewerkt, zo wordt alles één geheel.


Bedankt dat je langs kwam! 
Fijne dag

  6410/0386 Stempelset Retro Cars    6011/0381 stansblok Cool Dudes6002/0666 Joy Stans Slingers

  • 6002/0666 Slinger stans
  • 6011/0381 La vie est Belle stansblok Cool dudes
  • 6410/0386 Retro cars clearstamp
  • 8089/0203 Kraftpapier A4
  • 6200/0222 Blending tool
  • 6200/0223 Foampads



4 opmerkingen:

  1. Super leuk! Voor iemand die nooit mannenkaarten maakt is deze wel heel goed gelukt hoor! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is gorgeous. Love the quirky card image and the tone on tone stencilling. Love the fun bright colours. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, hè? Dat stansblok? Eindelijk geen moeite meer om jongens/mannenkaarten te maken! Je kaart is schitterend geworden.

    Groetjes, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen