Pagina's

dinsdag 10 januari 2017

Kinderfoto...

Hallo allemaal,

Vandaag een scrap lay-out van mij op het blog. Het formaat waar ik op werk is 20 x 20cm, dit formaat is een persoonlijke voorkeur. 


Als ik de basisi van 20 x 20cm heb, mat ik deze, in dit geval met vellum van 19,6 x 19,6cm en daarop nog design papier van 19,2 x 19,2 cm. 
We hebben allemaal vast wel restjes papier, deze gebruik ik nu om mooie laagjes te maken. Met deze laagjes ga ik schuiven totdat ik het mooi vind.


Hieronder zie je een tuintje, deze heb ik gemaakt door 2x de grasrand achter elkaar te doen, in 2 verschillende kleuren groen designpapier. Daarachter heb ik een bloem uit de Vintage Flourish serie gebruikt in de kleur paars, zodat het op lavendel lijkt. De kleine bloemetjes komen uit de "One of a kind" Spring. Op de bloemetjes en lavendel heb ik wat glitters gedaan.



Aan de zijkant zie je de mooie "No end border" Vlinderrand. Als je één van de vlindertjes uitknipt en weer ergens anders terug laat komen, krijg je een geheel.



Afbeeldingsresultaat voor rand 3d vlinder joy         Afbeeldingsresultaat voor one of a kind joy crafts        Afbeeldingsresultaat voor vintage flourishes joy crafts

  • 6002/0689 3D rand vlinders 
  • 6002/0503 One of a kind Sping 
  • 6003/0032 Vintage Flourishes bloemen/bladeren nr.4 
  • 6011/0501 Papierset A4 Lavendel 
  • 6100/0495 Paper blossoms lijm
  • 6002/0641 Garden grasrand


2 opmerkingen: