Pagina's

donderdag 1 december 2016

Silent night...

Hallo allemaal,

Kerst is toch een heerlijke tijd, en kerstkaarten horen daar traditie getrouw bij.
Ik ben aan de slag gegaan met het mooie papier uit de stansblok Christmas Carol en Be Merry paper blok.
Als basis heb ik witte cardstock gebruikt vaan 14,5cm op 14,5cm.




Het design papier is op zichzelf al zo mooi dat het nog weinig andere versieringen nodig heeft.
Ik heb ervoor gekozen om de uil te gebruikten uit de Christmas Carol blok, deze heb ik iets kleiner gesneden zodat die beter paste op mijn kaart.
Verder heb ik nog een paar stansen uitgesneden die de kaart net dat ietsje meer geeft.
Kijk maar hoe mooi de snowflake border past bij het geheel.


Fijn dat jullie weer zijn langs gekomen om deze post te lezen,


gebruikte materialen:
6002/0646 flower border
6002/0690 snowflake border​
6002/2056 happy holidays Christmas trees
6003/0051 vintage flourishes
6011/0318 Be Marry paper blok
6011/0382 la vie Est belle Christmas Carol



3 opmerkingen: