Pagina's

donderdag 28 april 2016

Spring Party...

Dag allemaal,

Als je naar buiten kijkt, zie je overal dat het voorjaar er weer aankomt. Dit gevoel wil ik ook verwerken in mijn kaarten en creaties. Met de pigmentmarkers kan ik mij helemaal uitleven. Eerst de achtergrond maken, daarna de stempels zetten met de bloemen en dan nog de kleine lammetjes plaatsen, die vrolijk door het gras dartelen en springen. 
Dit keer heb ik een pagina voor mijn boek op a5 formaat gemaakt. 




De tekst: Spring is nature's way of saying let's Party vond ik zo toepasselijk bij al die dartelende lammetjes. Toen ik hem in de plastic hoes schoof heb ik er nog wat gekleurde pailletten bij gedaan, voor een echt feestje. De hoes heb ik dicht gemaakt, zo kunnen we lekker schudden...


Gebruikte materialen:

6410/0069 Clear stamps Spring tekst
6410/00530 Clear stamps Silhouettes grass
6410/0357 Clear stamps Spring lammetjes
8099/0104 Wit linnen cardstock
C0290044 Pigmentmarkers Bleu tones
C0290046 Pigmentmarkers Vibrant tones


C6001004 Pigmentmarker papier

3 opmerkingen: