Pagina's

dinsdag 8 maart 2016

Trouwen...

Hallo allemaal,

Voor de kaart heb ik het mooie Metallic Cardstock wit en het Metallic Cardstock linnen fuchsia gebruikt. Het design papier komt van het Paper Bloc Romantic. Daarbovenop heb ik het Handmade Paper gebruikt, waar ook een mooie glans van Metallic in zit en deze is met bladeren erin verwerkt, zoals jullie kunnen zien. Past perfect zo bij elkaar. Daarbovenop heb ik de mooie stencil van Gerti's hart verwerkt en deze nog een keer alleen geëmbosd en daarna de rand iets groter geknipt dan het witte hart. De zijkant met de hartjes is een Lin & Lene stencil rand. Deze hem ik ook nog een keer alleen geëmbosd, net zoals bij het hart. Dan komt het geëmboste er mooi doorheen. Links boven in de hoek van de kaart heb ik de Fourishes Leaf stans verwerkt, met daarbovenop de Artificial Flowers geplakt met de Tacky lijm. Rechts bovenin de kaart heb ik de tekst trouwen gestempeld, die van de nieuwe set Clear Stamps Wow komt.


Op een trouwkaart mogen natuurlijk de zwanen niet ontbreken!!! Ik heb de zwaan dit keer ook in spiegelbeeld gemaakt. Je stanst hem eerst uit en dan leg je het papier aan de achterkant om te embossen. Ik heb de zwanen zo tegen elkaar gelegd, zodat je ook weer een hart krijgt tussen de zwanenhalzen. Het plaatje met de rozen in het hart, is van Floral Paper & Pictures. 


Ik heb de zwanen 4x gestand, zodat je bij de voorste zwaan, de achterste vleugel eraf kan knippen en er diepte in krijgt.


Gebruikte materialen:

1201/0053 Cutting & Embossing stencil Lin & Lene rand.
6002/0408 Cutting & Embossing stencil Gerti's Hearts.
6002/0500 Cutting, Emb. & Debossing stencil Zwaan.
6003/0047 Cutting stencil Vintage Flourishes Leaf.
6011/0056 Paper Bloc Romantic.
6011/0063 Floral Paper & Pictures.
6012/0032 Handmade Paper.
6370/0058 Artificial Flowers.
6370/0065 Artificial Flowers.
6410/0392 Clear Stamps Wow.
6500/0215 Tacky Lijm.
8013/0121 Metallic Cardstock wit.
8099/0229 Metallic Cardstock Linnen fuchsia.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.


2 opmerkingen: