Pagina's

zaterdag 17 oktober 2015

Seasons of change...

Hallo lieve allemaal,

Wat gezellig dat jullie er weer zijn. Komt weer goed uit want ik heb weer een gave kaart voor jullie. Ik ben vandaag lekker aan het kliederen geweest met stempels en inkt. Ja m'n handen zien er niet meer uit maar daar hebben we gelukkig water en zeep voor, haha.

Nou genoeg gekletst en tijd voor de kaart...


Gaaf hè die nieuwe boom stempels van Joy!Crafts? De achtergrond heb ik dit keer zelf gemaakt. Hoe? Heel simpel... Men neme een acryl blokje stempelt daar wat inkt op water basis op dan een beetje water er op sproeien en stempelen maar.


Om een beetje diepte in de kaart te creëren heb ik nog een hertje met 3D tape op de voorgrond geplakt.

Ik vond het gezellig dat jullie weer even langs kwamen en hoop dat jullie een reactie achter laten en snel weer een bezoekje komen brengen hier.



Wat heb ik gebruikt:
6002/2049 C&E hert
6200/0232 acryl blok 10x7
6410/0098 clearstamp tekst/blaadjes
6410/0373 clearstamp trees
8089/0241 kraft black
8099/0101 linnen white

  6410/0098 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Heleen,
    ik vind het een prachtige kaart Echt supermooi achtergrond met die kleuren die in elkaar overlopen.
    Ook de blaadjes achtergrond is erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, such a beautiful autumnal card!! So sweet and lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine wunderschöne Herbstkarte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut, mit den vielen gestempelten Blättern.
    Es wirkt wie ein wunderschöner Rahmen. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaw, prachtig! En ik ben weg van de bomenstempels!

    BeantwoordenVerwijderen