Pagina's

dinsdag 1 september 2015

Wild & Dangerous...

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, die ik heb gemaakt met de nieuwe clear stempelset van Wild Africa. Toen ik deze set met stempels binnen kreeg, had ik gelijk in mijn hoofd zitten, hier wil ik een kaartje met zonsondergang mee maken!!!

Eerst heb ik een stuk wit cardstock gesneden en aan de boven en onderkant 3 cm afgeplakt. Daarna heb ik een rondje in het midden geplakt, voor de zon. Met verschillende kleuren Pan Pastels het papier bewerkt. Het rondje er weer afgehaald (het papier waar het rondje eruit is gehaald erop gelegd) en deze weer donkerder van kleur gemaakt. Daarna het afgeplakte papier overal afgehaald en de verschillende stempels erop gestempeld.


Achter het gedeelte van de stempels van Wild Africa, heb ik nog een stuk wit papier gepakt en deze randen eerst de kleuren gemaakt, die ik ook gebruikt heb voor de zonsondergang. Daarna heb ik de clear stempel Textures (met de punten naar elkaar toe) in mijn handen gepakt en zo stukjes aan de kanten helemaal rondom bestempeld.


Verder heb ik het gemat met het mooie Metallic Cardstock Antraciet.


Zoals jullie nu kunnen zien, zit het achtergrondje wat ik apart heb gedaan er nu achter. Dit is het eindresultaat geworden, van mijn zonsondergang.



Gebruikte materialen:

6410/0342 Clear Stamp Textures.
6410/0369 Clear Stamps Wild Africa.
8013/0021 Cardstock wit.
8013/0140 Metallic Cardstock Antraciet.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Met deze kaart ga je gelijk een beetje op safari! Mooi gedaan, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige stempelkaart Astrid, echte Afrikaanse kleuren heb je gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Love the Wild Africa set. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen