Pagina's

woensdag 8 april 2015

Birds...

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de nieuwe stencils 'Spring Love'.
Het model voor deze kaart is heel eenvoudig te maken. 
Je neemt een vel kraft papier van 15x30cm. Deze vouw je dubbel. Vervolgens vouw je 1 kant nog een keer dubbel.


De nieuwe stencils zijn echt ontzettend leuk. Ik heb de bloempotjes 3 keer uit 3 verschillende soorten papier gestansd. Vervolgens heb ik van 1 kleur de bloempot rand uitgeknipt. 


Nu kun je de bloempot rand op de bloempot plakken en de binnenkant er ook in plakken.
Het leuke is dat je bloempot nu wat meer gaat leven doordat de binnenkant van de bloempot en de rand van de bloempot een andere kleur hebben.  


Ook heb ik zoals je kunt zien 2 splitpennen aangebracht. Dit geeft een leuk effect en het bovenste gedeelte van de kaart blijft hier achter haken zodat hij beter blijft staan.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden.

Lieve groetjes,
Dorien

Gebruikte Artikelen:
6002/0438 'Spring Love' 
6002/0439 'Spring Love'
6002/0440 'Spring Love'
6011/0066 'Happy Bloc'
6350/0311 'Metal Charms'
8089/ 0206 'Kraft Papier'


5 opmerkingen:

  1. Leuk met die birdies...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk model en wat zijn de stencils supeeeer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige vogeltjes en die plantenpotten zijn te gek, Dorien!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous easel card, love these vases and the beautiful birds!

    BeantwoordenVerwijderen