Pagina's

vrijdag 27 februari 2015

A single Rose...

Hallo allemaal.
Wat is het toch heerlijk als de zon z'n neus laat zien. Als je dan naar buiten kijkt lijkt het ineens wel lente te worden en gaat het kriebelen om heerlijk in de tuin te kunnen zitten.
In de zon en uit de wind kan dat soms al best heel lekker zijn.


Met die gedachte in mijn achterhoofd heb ik deze dubbele easelkaart zitten maken.


Als achtergrond voor de staande kaartjes heb ik het papierblok Happy Bloc's gebruikt
Hierop heb ik Bille's Circle gezet met in het midden de leuke Clearstamp Wild Flowers.


Ook het tuinsetje uit de serie Bille's Garden hoort helemaal op deze kaart thuis. De zitting en leuning van de stoel, evenals het tafelblad, heb ik gemaakt van een andere kleur spiegelkarton dan de pootjes van de stoel en tafel. Op de tafel staat een leuk theeserviesje, gemaakt met stencils van de Love Home serie.
Op de achtergrond heb ik nog de leuke baksteentjes van Bille's Stones verwerkt.


Omdat het eigenlijk een soort uitnodigingskaart is geworden voor iemand met wie je heel graag samen een gezellige middag in de tuin wilt hebben heb ik de mooie Clearstamps Roses gepakt en daar de tekst en het mooie kader mee op wit linnenkarton gestempeld en op het leuke papier uit het Texture Wood papierblok iets verhoogd opgeplakt. Hierdoor kunnen de twee kleine kaartjes mooi op hun plaats blijven staan.
Ter afwerking heb ik nog twee mooie pauwenveren uit de serie Bille's Garden gebruikt, samen met een mooi lintje en nog zilveren plakparels.

Gebruikte materialen:
6002/0289 Cutting en embossing stencil Bille's Circle
6002/0337 Cutting en embossing stencil Bille's Stones
6002/0340 Cutting en embossing stencil Love Home
6002/0376 Cutting en embossing stencil Bille's Garden tuinset
6002/0378 Cutting en embossing stencil Bille's Garden pauwenveer
6011/0038 Papierblok Happy bloc's
6011/0304 Papierblok Wood Texture
6020/0022 Plakparels zilver
6300/0333 Handemade Collection band
6410/0095 Clear stamp Wild Flowers
6410/0340 Clear stamps Roses
8089/0203 Kraft A4
8099/0001 Linnenkarton wit

Bedankt weer voor jullie aandacht en tot de volgende keer.


1 opmerking: