Pagina's

donderdag 8 januari 2015

The big Catch...

Hallo allemaal.
Wat heeft Joy!crafts mooie materialen in het assortiment om leuke en stoere jongens- en mannenkaarten te maken. Ik ben mijn kast weer eens ingedoken en heb de serie Fishing Fun tevoorschijn gehaald en daar deze kaart mee gemaakt.


Als basis heb ik Creme Linnenkarton gebruikt, gemat met Kraft en een plaatje uit het leuke Fishing Fun papierblok.


Om het plaatje leuk af te werken heb ik aan de boven- en onderkant het mooie vierkante stencil van Lin en Lene gebruikt. Die is precies de breedte die ik nodig had en heb ik dus doormidden geknipt en als afwerking in de hoeken gebruikt.
De button van Lin en Lene is in december in de winkels verschenen, hier heb ik een tekst van Clear stamps Fishing Fun in gestempeld. Het dubbele strikje heb ik gemaakt met de strikjes maker en band van de Natural Sense collection


Ook de laarzen, de viskoffer en de hengel heb ik met Clear stamps Fishing Fun gemaakt. Ik heb ze gestempeld op kraft en twee kleuren linnenkarton, bewerkt met kleurpotloden voor een mooi effect en daarna uitgeknipt en samen met de aal opgeplakt.

Gebruikte materialen:
1201/0091 Cutting en Embossing stencil Lin en Lene
1201/0095 Cutting en Embossing stencil Lin en Lene Travel
6002/0334 Cutting en Embossing stencil Fishing Fun Vissen
6011/0021 Papierblok Fishing Fun
6200/0021 Strikjesmaker
6300/0326 Natural Sense Collection
6410/0303 Clear Stamps Fishing Fun
6410/0304 Clear Stamps Fishing Fun
8089/0203 Kraft
8099/0002 Linnenkarton Creme
8099/0004 Linnenkarton Licht groen

Groetjes en tot de volgende keer,
Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Een leuk 'NATUURlijk' kaartje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere mannenkaart ! Erg leuk !
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen