Pagina's

vrijdag 12 december 2014

Love

Hallo allemaal,

Ik kan wel wel zeggen dat ik hier klaar ben met alle kerstkaarten en dus vond ik het heerlijk om nu weer even met wat anders bezig te kunnen zijn. Joycrafts heeft afgelopen maand weer super gave stencils uitgebracht waar je echt van alles mee kunt. Ik heb dit keer het hart van Gerti gebruikt en nee dit keer niet "gewoon" op een kaart. Ik heb er een hanger als fotolijst van gemaakt.


Ik heb dit opgebouwd in verschillende lagen. Omdat het dan wel erg veel papier gaat kosten heb ik er eerst een oud pak van de cornflakes bij gepakt en daar 4x het hart uit gestanst. Toen ook nog 2x een witte. Dit ben ik op elkaar gaan plakken en zo krijg je dan een mooi dik lijstje. De randen heb ik ge-inkt en de achterkant gemat... en je ziet niets meer van dat lelijke cornflakes pak, maar het is wel een stukje goedkoper zo!

Het onderste hart is wat er uit het midden van het hart komt en daar heb ik nog een leuke eind hanger van gemaakt. Zo heb je een leuk geheel wat ook nog eens prachtig staat aan je muur, zeker als je er de foto's van bijvoorbeeld je kinderen of klein kinderen in doet.


Bedankt weer voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer!

Lieve groetjes,
Heleen

Materialen lijstje:
6002/0408 C&E Gerti's hearts
6300/0333 Ribbon handmade collection
6370/0057 Artificial flowers
6370/0059 Artificial flowers
6410/0330 Clearstamps tekst
8099/0001 Linnenkarton wit

4 opmerkingen:

  1. Deze is gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!! So beautiful vintage project!! Love this diecut and the fab images inside it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Heleen,

    das ist ganz zauberhaft gestaltet. Ich bin begeistert. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen