Pagina's

vrijdag 23 mei 2014

Communie kaartjes

Dag iedereen,


In deze periode doen heel veel kinderen hun communie en ik krijg dan ook regelmatig vraag naar kaarten voor deze gelegenheid. Toen ik de metallic corrugated cardboard zag, wist ik meteen wat ik daarmee aan kon vangen :-)

Voor een jongen heb ik gekozen voor blauw- en groentinten, gecombineerd met zilver. Ik heb het persoonlijker gemaakt door de party flags toe te voegen en de naam van de communicant erop te plaatsen. Centraal nog een tekststempel, verhoogd aangebracht met foamblokjes.


Voor de meisjesvariant ben ik uiteraard voor roze gegaan, ook gecombineerd met zilver. Uiteraard zijn er oneindig veel mogelijkheden van kleurencombinaties.... Ook hier de felicitatie stempel aangebracht en met de typewriter keys "communie" gespeld.


Op deze manier krijg je leuke communiekaartjes die letterlijk "schitteren" :-)

gebruikte materialen :

jongensversie :
8089/0224 : Corrugated cardboard
6002/0277 : party flags stencil
6011/0301 : paperblock
6410/0078 : typewriter keys
6410/0005 : cirkel tekststempel

meisjesversie :
8089/0224 : Corrugated cardboard
6002/3005 : flag cutting stencil
6410/0005 : cirkel tekststempel
6410/0078 : typewriter keys

Vele knutselgroetjes,
Veerle

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaartjes! Prachtig :)

    Een fijn weekend
    en lieve groetjes van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten. erg leuk dat zilver/glans effect. feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen