Pagina's

maandag 3 maart 2014

Maandag.....Candytime

Hallo allemaal

Het is weer maandag en natuurlijk weer tijd voor een Candy. Deze week mogen we weer een mooie mal van JoyCrafts weggeven. Het is een prachtige mal met heel veel mogelijkheden. Hier mogen we weer 1 iemand blij mee maken.


Wat moeten jullie doen om deze mal te winnen?

~ Wordt volger van dit blog
~ Zet je naam hieronder bij Mr. Linky
~ Plaats de Candy op je eigen blog

De Candy loopt tot maandag 10 maart 2014 - 12.00 uur.

Wij wensen jullie weer veel succes!

Heel veel groetjes van de meiden van JoyCrafts


41 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende Candy weer, ik doe weer heel graag mee, bedankt.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niesamowicie smakowite cukieraski

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die ziet er prachtig uit en ik waag dan ook graag een kansje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mal!! Prachtig mee gewerkt op deze kaart, top!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende Candy, ik doe weer mee!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele mooie mal en het kaartje is ook helemaal top ik doe graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dank je wel voor de kans op deze prachtige mal.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige mal, en wat een superkaart! Heel mooi gemaakt.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dit is weer een mooie candy waar ik graag aan mee doe
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That is a wonderful candy! Thank you very much for the opportunity to win it!
    Love, Swissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous candy. Thanks for the chance

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This die is so beautiful, thank you for the chance to win it : )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card and gorgeous mold..Thanks for giving us a chance to win..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card! Love the beautiful colors and details!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie candy. Hopelijk win ik eens een keertje die mooie spullen van Joy!Crafts. Want die zijn hier waar ik woon nauwelijks te kopen.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie kaart.
    prachtige mal.
    waag een kansje
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. was für hübsche neue Schablonen! lass mich davon inspirieren...liebe Grüsse Erni

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige mal. Zou hem graag willen winnen, maar ik heb geen eigen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Jacqueline Braaksma, misschien heb je wel Facebook, dan mag je hem daar op plaatsen

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Doe graag mee met deze prachtige mal!! voorbeeldkaartje is super!!! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi deze nieuwe mal !
    Prachtig de voorbeelden!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja,facebook heb ik wel dat plaats ik het daarop. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jaa gedeeld, is gelukt. Doe graag een poging, vind Joy geweldig.
    Gr Xandra Jacobs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. zo'n mooie mal. Prachtige creatie ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. weer zo'n mooie candy
    doe graag weer mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Sama słodycz. Pozdrawiam Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben gek op candy's ;) doe dus ook heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuke mal en een prachtige kaart. Ik waag weer eens een gokje.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Weer zo'n leuke candy. Graag waag ik een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. een mooie candy.
    Dus waag ik ook graag een kansje hier voor.
    Mooie kaart ook trouwens.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooie mallen, daar waag ik graag een kansje voor. Bedankt dat we mogen meedoen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  33. That is a wonderful candy!thank you for the chance to win it. hugs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Vandaag zag ik de kaarten wat je er allemaal mee kunt doen. Zo fijntjes en schitterend. Wow. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. je n'ai pas de blog mais je partage sur ma page Facebook - j'adore les dies Joy! crafts et je tente ma chance, même habitant en France.. Merci pour la chance de participer.. et bravo pour vos produits, j'adore les travailler !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. je n'ai pas de blog mais je partage sur ma page Facebook - j'adore les dies Joy! crafts et je tente ma chance, même habitant en France.. Merci pour la chance de participer.. et bravo pour vos produits, j'adore les travailler !

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dommage, monsieur Linky ne me permet pas d'ajouter mon nom..

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige mal en wat hebben de dt-leden er weer supermooie kaarten mee gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Woww wat een candy!!!!en wat zijn er prachtige kaarten mee gemaakt!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen