Pagina's

donderdag 27 maart 2014

Dressing is a way of life

Hallo allemaal.
Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een leuk jurkje met bijpassende tas gemaakt met de Band It.


Ik heb vrolijke kleurtjes elastiekjes genomen en heb voor de kaart dezelfde kleuren inkt gebruikt.


De leuke stempel van het meisje heb ik gecombineerd met een groene polybesa mal wat een heel leuk effect geeft. Ook de tekst van Clear Stamp sheet Fashion past er super bij.

Ik zal jullie kort uitleggen hoe ik de stempel van het meisje gemaskerd heb.
* Stempel het meisje op een stukje wit kaartkarton.
* Stempel het meisje nog een keer en knip het uit en leg die op de originele stempel.
* Leg daarna de mal die je wilt gebruiken heel voorzichtig hier overheen.
* Hou het geheel zo vast dat het niet kan verschuiven
* Pak nu de kleuren inkt en breng ze hier en daar aan totdat alles beïnkt is
* Verwijder nu de mal, de achtergrond is klaar.
* Vindt je het contrast van kleuren met wit te groot ga dan heel licht over de witte randen heen met bijpassende kleur (leg hierbij voor de zekerheid je uitgeknipte meisje er nog even op).

Veel succes.

Gebruikte materialen:
Band It doos: 6200/0800
Polybesa mal raamwerk: 6002/0607
Clear stamp Fashion Girl: 6410/0088
Clear stamp Fashion: 6410/0065


Groetjes Henriëtte


1 opmerking: