Pagina's

zondag 30 maart 2014

Condoleance

Hallo allemaal,

Het maken van condoleance-kaartjes is niet echt het leukste onderdeel van de hobby.
Maar toch krijg ik altijd erg lieve reacties op een zelfgemaakte creatie.
De nabestaanden waarderen het vaak heel erg.
Helaas was mijn voorraad op en had ik ineens weer een kaartje nodig.
Dus heb ik er meteen maar drie gemaakt.


 De eerste met een mooi herfstbos uit een Paper bloc.

 De tweede met een vlinder uit Gerti's butterflies mal en een tekststempel.

En de derde met een mooie tekst, de Silhouette Grass stempel en weer de vlinder.

Hieronder de gebruikte materialen nog even op een rij :
Met oprechte deelneming
Fishing fun paper bloc 6011/0021
Cutting stencils Condoleance 6002/0239

Sterkte
Embossing stencil 6002/0805
Clear stamps 6410/0005
Cutting & Embossingstencil 6002/0081
Gerti's butterflies 6002/0312

Bijzonder
Clear stamps Silhouette Grass 6410/0053
Clear stamps 6410/0012
Gerti's butterflies 6002/0312

Groetjes, Marjan

5 opmerkingen:

  1. sehr schöne Karten,verschieden,aber ansprechend. Ein schwieriges Thema,wie ich auch festgestellt habe. liebe Grüsse Erni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi zo, ik ga toch mijn wensenlijstje uitbreiden meyt de stempels van joy condoleance en de silhoutte stempels...ik heb ze even opgeslagen dan heb ik een voorbeeld...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze alle drie erg mooi, maar die prachtige foto spreekt mij het meeste aan.

    Grietje Jansen

    BeantwoordenVerwijderen