Pagina's

woensdag 8 januari 2014

Keukenprinses










Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie nogmaals het bakkers thema gebruikt en er een pollepel mee versierd.
Ik heb de lepel eerst wit geverfd en de steel bekleed met rood ruitjes papier uit het bakery bloc.
Op pinterest vond ik een schattig plaatje van een klein keukenprinsesje en heb deze afgedrukt op fotopapier. De rand eromheen heb ik afgewerkt met bakers twine.
Eerst heb ik de steel opgemaakt met de tekst van de stempelset. Ik heb het op een hartje gestempeld en de randjes met inkt bewerkt.
De takjes heb ik ook uit het bakery bloc gehaald, het papier met de korenaren erop.
Deze heb ik om en om op de steel geplakt. Daaroverheen heb ik de garde, deegroller en de croissantjes geplakt. Boven aan de steel zit een strik met een rode brad en aan de achterkant een lintje om hem op te kunnen hangen.
Als laatste heb ik er de bloemetjes op geplakt.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden, groetjes Marjolein.


Materialen:
pollepel
witte verf
plaatje
cutting/embossing stencil hartje 6002/0082
stempelset bakery 6410/0084
lint 3 mm rood 6300/0005
papier bakery bloc 6011/0033
spiegelkarton brons  8011/0106
cutting/embossing stencil bakery 6002/0307, 0310
brads rood 6030/0002
cutting/embossing stencil takjes bille 6002/0263, 0264
cutting/embossing stencil strik 6002/0184


14 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf Marijke!! En wat een origineel idee. Toppp..

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Marjolein,

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk idee! Heb vast nog wel een pollepel hier of daar liggen hahaha

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige schattige hangers, heel mooi gedaan. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan!
    en zo lief die kleine keukenprinses.
    (Misschien kun je haar beter een 'broekje van papier' geven!)

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldig leuk idee heel mooi groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan!
    Ik vind het plaatje zo ontzettend grappig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super gaaf gedaan ziet er heel erg leuk uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Dit is wel ff kei gaaf gedaan zeg. De afbeelding is ook gewoon te cute.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke hanger is dit.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen