Pagina's

zaterdag 30 november 2013

Sint en Piet

Hallo allemaal,

Binnenkort natuurlijk al weer 5 December en dan kun je met deze leuke Joy!crafts clear stamps Sinterklaas 6410/0083, prachtige creaties maken. Dit is mijn creatie geworden. Hoop dat jullie een beetje kunnen zien hoe het in elkaar zit, want het is lastig te fotograferen. Volgens mij is het aardig gelukt. Hihihi.


Onder de mooie mal van Joy!crafts Bille's Circle 6002/0289 heb ik een tag erachter verwerkt en er pepernoten op gestempeld en met Distress Ink ingekleurd. Sinterklaas en Piet heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Op de bril van Sinterklaas heb ik Glossy Accent gedaan.


Zo ziet de kaart eruit als je hem openklapt en ik heb er een klein zakje pepernoten in gestopt. Zo zie je ook dat ik inpakpapier van Sint en Piet erop heb verwerkt.


Dit is het zijaanzicht van mijn creatie.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts Bille's Circle 6002/0289.
Joy!crafts Clear Stamps sinterklaas 6410/0083.
Joy!crafts kraft paper 8089/0203.
Joy!crafts Paper wit linnen 8099/0001.
Touw, inpakpapier, Glossy Accent, plastic zakje en pepernoten.
Distress Ink Vintage Photo.

Ik hoop dat jullie een beetje een indruk hebben gekregen hoe de kaart in elkaar zit!? Hoop ook dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje. Weer bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Verder wens ik iedereen die het gaat vieren, een fijne Sinterklaasavond.

Lieve Groetjes, Astrid.

5 opmerkingen: