Pagina's

maandag 14 januari 2013

Kaartje in groen en creme



Hallo allemaal,
Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien met één van de nieuwste mallen die deze maand uitkomen.
De achtergrond heb ik gemaakt met vier hoeken van Noor 6002/0135. Daarop de nieuwste mal van Noor 6003/1004. Er bovenop een cirkel met een roos van de rub-on set 6013/1504 en deze heb ik weer verhoogd opgeplakt op een bloem uit mijn voorraad. Tot slot wat bloemetjes gemaakt met één van de nieuwe bloemen stansjes die uitkomen 6002/0158. Ik ben weer reuze benieuwd wat jullie ervan vinden en wens jullie een hele fijne dag.

Groetjes Corine

18 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart!! En wat een mooie mallen zijn dat!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig je kaartje en die mallen zijn echt mooi. Gr.anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren combi en prachtig kaartje :)

    Fijne nieuwe week,
    grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat prachtig gedaan zo met die mallen.
    de kleuren vind ik heel mooi uitgekozen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo corine,

    Wat heb je dit prachtig gedaan met die mooie mallen, een plaatje.
    liefs Hsnny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is prachtig Corine. Echt heel erg mooi gedaan. Ik moet ook wel zeggen dat ik vind dat Joy crafts met wel heel erg mooie mallen komt de laatste tijd. Heel veelzijdig ook. Complimenten daarvoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en chique kaartje Corine.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart weer, groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal geweldig! wat een prachtige sjieke kaart.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt met mooie mallen. Groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een supermooie kart! De mallen zijn beeldschoon verwerkt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bjoetie van een kaart gewoon weg een plaatje om te zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eine wunderschöne Karte. Vor allem der Hintergrund gefällt mir super.
    Liebe Grüße
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart met deze mooie mallen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, was für eine wunderschöne Karte. Der Hintergrund gefällt mir sehr gut. Eine wundervolle Stanzschablone ist hier zum Einsatz gekommen. Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen