Pagina's

maandag 31 december 2012

Winnaars Candy....

Hoi allemaal,
 
En dan is het op de laatste dag van het jaar tijd om de winnaars te trekken, vandaag zijn er 4 winnaars, die 1 van de 4 Vintage Floral Flourishes krijgen toegestuurd. Welke?, dat blijft een verrassing.
 
Voor vandaag zijn de winnaars:
66:ria
 
Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van het stencil, als jullie hieronder een berichtje achterlaten en je naam en adres doormailen naar:
dan komt de prijs z.s.m. naar jullie toe.
 
Iedereen een fijne jaarwisseling, groetjes de meiden van Joy!
 





7 opmerkingen:

  1. Nou dames van harte gefeliciteerd met jullie schitterende prijs.
    Tessa en Anke een hele fijne jaarwisseling en een creatief 2013.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd alle 4.

    Fijne jaarwisseling en een spetterend 2013 toegewenst.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben ik blij
    met deze mooie candy prijsje
    bedankt dames
    liefs jacqueline
    fijne jaarwisseling
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, met deze mooie prijs, veel plezier ermee.
    Verder wil ik even bedanken dat ik mee mocht doen.
    fijne jaarwisseling,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Juhuuuuuuuu, ich habe eine dieser schönen Schablonen gewonnen und freue mich riesig darüber.
    Liebe Grüße und ein frohes neues Jahr 2013 wünscht Dir Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh ik zie nu dat ik bij de winnaars ben! Super bedankt!! Ik ga meteen een mailtje sturen!
    Happy 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd allemaal en een heel creatief jaar gewenst!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen